Salewa
Az 1935-re visszatekintő, Dolomitokban született Salewa a hegyek királya. Termékei a természet rajongói számára, legyenek túrázók, hegymászók, sátrazók vagy kempingezők a minőség és megbízhatóság szimbólumává vált, és ezek a termékek elsősorban természetes anyagokból készülnek (Wear Nature), és arra inspirálják az embereket, hogy a szabadban legyenek (We are Nature).
A Salewa története 1935. július 8-án kezdődött (sasos logójuk 1979-ben született), amikor Josef Liebhart, a müncheni nyergesek és kárpitosok szövetkezetének igazgatója bejegyeztette a nyerges- és bőrárukkal foglalkozó testvérvállalatot: Sa (sattler / szíjgyártó, nyerges) Le (leder / bőr) Wa (waren / áru). A Dolomitokban egyre fejlődő Salewa cég számára az 1940-es években néhány évig az Agfa számára gyártott fotótáskák voltak a fő értékesítési cikkek. A hátizsákok mellett a (bőrből készült) focilabdák és a motorkerékpárokhoz való tankzsákok is a portfóliójuk részét képezték. Végül a (mogyorófából készült) síbotok váltak a fő értékesítési cikké. 1955-ben a Salewa kifejlesztette az egyedülálló andesi hátizsákot, és támogatta Hermann Huber - a későbbi Salewa ügyvezető igazgató - andesi expedícióját, és ez csak a kezdet volt. A Salewa fejlesztette ki a később szabvánnyá vált csöves jégcsavart az 1960-as években. 1994-ben indult el a „fél súly – dupla ellenállás” jelszó alatt a termékek rendkívül innovatív fejlesztése a hegyi sportok és az outdoor piacra, amelybe 2005-ben a lábellik, mint új divízió is megjelenik. A Salewa fontos évei a 2014-2015-ös, amikor megjelenik az új logó, új arculat, és folyamatosan zajlanak az innovatív fejlesztések minden téren. 2017-től elkezdődnek a teljesen környezetbarát termékek gyártásának fejlesztései, például a gyapjú felhasználása. Mindemellett a Salewa nagy átláthatóságot és eligazodást biztosít vásárlóinak, hogy segítsenek nekik megtalálni a társadalmilag felelős, fenntartható módon előállított ruházatot és felszerelést.