Squeezy
Az első 25 grammos SQUEEZY® gél 1987-ben született meg, és azóta számtalan termékkel gazdagodott a cég termékpalettája, amelyek mind arról szólnak, hogy a lehető legjobb teljesítményre legyél képes a legnagyobb terhelés során is. Kiváló minőségének köszönhetően világszerte közkedvelt márka a legkülönfélébb állóképességi sportolók körében.
Dr. Timothy Noakes, a dél-afrikai Fokvárosi Egyetem sportoktatási és -tudományi professzora az 1980-as évek közepén zseniális ötlettel állt elő: rendkívül ambiciózus maratoni futóként tudta, hogy a fittségi problémákat a szervezet elégtelen szénhidrátellátása is okozza, és feltette a kulcsfontosságú kérdést: hogyan tudom könnyen ellátni a szervezetet a szükséges energiával az edzések és versenyek előtt és alatt? Csapata 1987-ben kifejlesztett egy gélt, amely körülbelül 25 grammban elegendő energiát tartalmaz ahhoz, hogy egy sportoló akár egy órán át is megkapja a szükséges energiát. Annak érdekében, hogy ennek az energiafokozón bevitele a lehető legegyszerűbb legyen, kifejlesztettek egy kis műanyag tasakot, amelyből a gél könnyen a szájba préselhető. Roger Milenk a rothi Ironmanen fedezte fel a terméket, és 1993-ban egy kissé eltérő receptúrával dobta piacra az európai piacon. A Squeezy Energy Gel bestseller lett a sportkörökben, és azóta sokszor másolták, rengeteg fejlődési lépcsőn és innováción ment keresztül. 2000-ben kapta meg a jelenlegi SQUEEZY® márkanevet. A 2013-ban elindított, majd 2022-ben teljes egészében középpontba került a cél, hogy minden termék és folyamat fenntartható legyen. A "SQUEEZY® Goes Green" kampánynév alatt az elkövetkező években minden termék fenntarthatóvá válik. A hulladékcsökkentés lépcsőfokai: újrahasznosítható tasakok, nagyobb kiszerelések és hozzájuk tartozó újra és újra használható adagolók, és így tovább.