Ternua
A kalandvágyó szellem, a leküzdés és a baszk bálnavadászok iránti tisztelet ihlette a céget. Új-Fundlandon (baszkul Ternua) a bálnavadászok tapasztalatai, erőfeszítéseik, kitartásuk és a leküzdésre való vágyuk inspirálták egy olyan márka létrehozását, amely a hegyről, a természetről, a kalandról, a szolidaritásról és a környezet tiszteletéről szól. És ez a Ternua útja, ma és mindig: visszaadni a bolygónak azt, amit adott nekünk, védve a természetet és az embereket anélkül, hogy egy csepp lényegüket is elpusztítanánk. 1994-ben született meg a Ternua, a márka, amely felöltözteti azokat a kalandorokat és a szabadtér szerelmeseit, akik kapcsolatot keresnek a természettel.
Céljuk: a PFC (fluorkarbonok) teljes kiküszöbölése termékeinkből, és a Bluesign tanúsítvánnyal rendelkező, 100%-ban biopamutból vagy újrahasznosított anyagokból készült termékek arányának növelése, amin már sok-sok éve dolgoznak és jó úton haladnak, hogy el is érjék olyan partnerekkel például, mint a Nikwax.